8 sep 2011

Zwintriathlon




Op woensdag 7 sept. stonden er 2 ltc'ers aan de start in Knokke,Jo Roobroeck en ikke,Stremus. We hadden geen regen maar des te meer wind,5à6 bft. Het zwemmen in Sluis in de damse vaart ging goed met wel eventjes een verslik moment voor mij dat mij eventjes uit tempo bracht in een tijd van 18m46s, die van Jo 20m01s. Dan het fietsen in de polders met van de 45km,5km wind langs achter en 40km wind op kop, was het beuken tot in Knokke,tijd Jo 1h16m03s.(ge zou het niet zeggen dat hij volgend jaar 60 wordt)tijd Marc 1h19m34s. Het lopen op den dijk is altijd wel leuk voor de meegekomen supporters,Jan band en vriendin,Dieter van Dooren met een bende,mijn vrouwtje met onze dochters en kleinkinderen nen schoonzoon en mijne beste vriend Benny met wie ik al dinsdagavond in Knokke was(waren dinsdagavond een chineesken met het nodige vocht erbij gaan consumeren!) Aja,looptijd Jo 45m.eindtijd 2h.28m.51s. plaats 7 heren 50 alg.kl.117,looptijd Marc 46m23s. eindtijd 2h33m43s plaats 47 heren 40 alg.kl.158. Dit was mijn afsluiter v/h seizoen,ik heb er genoeg van:) Aan alle ltc'ers,volgend jaar op post aan uwen pc voor de inschrijving van de zwintriathlon!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten