23 sep 2011

Sam in Kona

Kona dag 1 (21/9)

September 22, 2011 by Sam

De eerste is altijd de langste dag: met de trein naar Zaventem, van Zaventem naar Londen, van Londen naar Los Angeles en van Los Angeles naar Kona. Tesamen goed voor 25 uur reisplezier en 12 uur terug in de tijd. Veel valt hierover niet te schrijven want ik slaap als een marmot in vliegtuigen ;-) Onze Belgische hoop voor een podiumplaats, Fred Van Lierde, zat samen met vrouw en kroost ook op het vliegtuig. Volgens mij gaat hij hier potten breken, samen met Marino uiteraard ;-)

Mijn ambities zijn iets bescheidener. Ik weet zelf nog niet eens 100% zeker of ik wel deelneem… Mijn fiets is immers niet in Kona geraakt. Hopelijk vinden ze hem terug en komt hij morgen aan… Bedtijd voor mij nu!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten