20 sep 2011

Sam in Maldegem

1/4 triatlon Maldegem

September 17, 2011 by Sam

Het was de derde keer dat ik deelnam aan deze sympatieke organisatie en het was de bedoeling om nog een laatste intensieve prikkel te krijgen voor de afreis naar Kona volgende woensdag. Het zwemmen vond plaats in het indoor bad en zoals steeds verloor ik zeer veel tijd tegenover het jonge geweld dat de 1500m zwemt aan een tempo dat ik enkel stroomafwaarts in een wilde rivier haal. Zo kwam ik op het fietsparcours met een ronde achterstand op thuisrijder Nick De Busschere die blijkbaar ook stevig kan fietsen…. Op het parcours met veel gooi- en smijtwerk en een flinke portie wind zette ik toch nog een redelijk fietsprestatie neer. Nick was op een gegeven moment wel even de tel kwijt en begon na 7 van de 9 ronden al te lopen waardoor hij nog eens extra door de wisselzone mocht passeren. Tesamen haspelden we de laatste ronde af. Ik begon uiteraard met een loopronde achterstand en liep een dik half uur later vlot als 2de binnen.

Nog 4 keer slapen en ik vertrek voor het werk dat me iets beter zou moeten liggen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten