29 sep 2011

Sam in Kona

Kona dag 7 (27/9)

September 28, 2011 by Sam

‘t Is niet dat ik nu al last heb van een writer’s block maar over een rustdag valt niet zoveel te schrijven. We zijn de ochtend gestart met een oceaan zwem en vandaag was het Carlo’s buurt om in een groep dolfijnen verzeild te geraken. Daarna heb ik het heel rustig aan gedaan: koffie in de Lava Java, wat rondsloffen, een cinnamon swirl in the Lava Java…

Rond 15u vond ik dat ik genoeg gelummeld had (een typische bezigheid van de streek hier) en besloot ik een snorkelbezoek te brengen aan het Pu’uhonua o Honaunau national park (het vergt wat oefening om dit te kunnen uitspreken). Het was een heel mooi plekje evenals de weg er naartoe. Onder water massa’s koraal, vissen in alle denkbare kleuren en vele reuzeschildpadden. Dit is echt een aanrader voor een kort uitstapje als je eens in de buurt bent!

Ondertussen heb ik ook weer een culinaire prestatie neergezet (mahi-mahi met pasta en groentjes) en nog nagenoten van de dag bij een heerlijk fruitslaatje. Meer moet dat niet zijn!

Wat morgen zal brengen blijft een raadsel want mijn coach houdt de spanning erin!

Voor wie een paar sfeerbeeldjes wil bekijken van Pu’uhonua o Honaunau national park is hier de link naar de foto’s van vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten