24 sep 2011

Sam in Kona

Kona dag 3 (23/9)

September 24, 2011 by Sam

Vandaag was een goed gevulde dag die begon met een zwemmetje in de oceaan. Op zich niet zo speciaal ware het niet dat ik na een half uurtje plots vergezeld werd van eerst drie en een beetje later zeven dolfijnen. Lieve en nieuwsgierige beestjes. Er was er zelf eentje bij die een sprongetje met schroef maakte voor mij. Tja, in een zwembad kom je dat niet tegen (tenzij je in ‘t Boudewijnpark kan zwemmen uiteraard).

Ik heb met GPS gezwommen en moest tot mijn verbazing vaststellen dat ik redelijk recht heb gezwommen, iets wat ik niet had veracht want de zee was redelijk ‘choppy’ vandaag. Voor de rest valt er niet bijster veel te melden. Tijdens ‘t fietsen kruiste ik Marino die uit de wind werd gezet door een scooterke en toen ik een uurtje later zelf op de terugweg was – jammer genoeg zonder scooterke – mocht ik aan de lijve ervaren dat de wind harder blies dan de dag ervoor…

Na ‘t fietsen stond er nog een vlot 10km loopje op ‘t programma en als afsluiter van de dag heb ik een lekkere mahi-mahi klaargemaakt. Nu vallen mijn oogjes toe dus tijd voor bed…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten