26 sep 2011

Sam in Kona

Kona dag 5 (25/9)

September 26, 2011 by Sam

Aloha! Vandaag wordt een kort blogje want ik ben wederom doodmoe. Wegens rugpijn ben ik begonnen met op de grond te slapen deze nacht en dat zal nog even moeten wennen. Mijn rug voelde vandaag gelukkig al wat beter aan ;-)

Het sportieve dan: gestart met een T-vormige zwem in de oceaan. Het begin en eindstukje over het rif vielen wil wat tegen wegens veel stroming en rotsen met allerlei stekelige dieren dien net onder het water liggen. Daarna heb ik een fietstochtje van een 173-tal km gedaan naar Hawi en terug. ‘t Was niet overdreven warm (gem. 31°C) en ook niet erg winderig. Na 5 dagen ben ik wel de Gatorade sportdrank al kotsbeu (veel te zoet) en ben ik overgeschakeld op coconutwater. Best wel een aangenaam drankje!

Na ‘t fietsen was ik just in time terug om mijn roommate Carlo van de luchthaven te gaan ophalen. Ook Ignace en Maxime Deckmyn zijn vandaag gearriveerd. Nog snel een ahi-tuna met lekkere groentjes in elkaar geflanst en nu dodo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten