5 okt 2011

Sam in Kona

Kona dag 12 & 13 (2 & 3/10)

October 4, 2011 by Sam

Wij hadden het de laatste tijd zodanig naar ons zin dat we zondag rats vergeten waren dat we van woonst moesten veranderen… Een spoed checkout en verhuis waren dus ons deel. Nu zitten we hoger en zijn we verlost van de ironman drukte die nu toch wel serieuze proporties begint aan te nemen rond Alii drive.

Ondertussen is ook het trainingsvolume drastisch teruggeschroefd en leven we rustig toe naar de wedstrijd. Er is ook een nieuwe sponsor bijgekomen: Rudy Project. Zij hebben ons voorzien van een prachtige tijdrithelm en bijpassende bril, wat voor mij een zeer welkome verrassing is aangezien mijn Spiuk Kronos er de brui aan heeft gegeven vlak voor mijn vertrek.

Het is echt een vakantie vol onverwachte gebeurtenissen en leuke ontmoetingen aan ‘t worden. Het zal even wennen worden om terug te keren naar de realiteit buiten Hawaii… De vrees dat het ‘speciale’ er tijdens mijn tweede aanwezigheid niet meer zou zijn is ongegrond en ik hoop nu al dat ik hier volgend jaar terugsta!

Na de oceaan zwem deze morgen had ik een gesprek met een 80-jarige man die dit jaar aan zijn 24ste deelname toe is en er nog steeds van geniet. Er is dus hoop voor de toekomst!

Ik hoop dat het snel zaterdag is want ik heb er zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten