9 aug 2011

I.M Regensburg





Op zondag 7 aug.stond ik aan de start voor mijn 2de I.M. Na een moeilijke voorbereiding,onsteking en kijkoperatie linkerknie,meniscusoperatie rechterknie en 5 weken voor de wedstrijd scheurtje in pees rechterkuit en dus niet kunnen lopen wist ik niet waar ik aan toe was.Zwemmen ging heel goed,1h05m.De benen tijdens het fietsen voelden direct goed aan en na 13km begonnen we aan het eerste klimmetje en stond ik al direct geparkeerd aan de kant met een kettingbreuk! Na wachten op de mobiele herstellingsdienst kon ik na een uurtje terug vertrekken voor een inhaalrace.Uiteindelijk na 6h.37m. kon ik aan de loopproef beginnen.Lopen is niet mijn sterkste proef en met de blessure in het achterhoofd wist ik niet of ik de finish zou halen. Na 4h.49m. kwam ik over de meet,de laatste 12km ferm afgezien maar toch wreed content!! Aan het vrouwtje en de vrienden die meewaren,nen dikke merci voor de steun voor en tijdens de wedstrijd! Het waren leuke dagen in Regensburg!
Marc

Geen opmerkingen:

Een reactie posten