9 aug 2011

The beast Sam stoomt zich klaar voor Hawaii !

Na de wedstrijd in Dijon begin juli werden we nonstop getracteerd op
slecht weer en bleven mijn trainingen beperkt tot lopen op de band en
fietsen op de rol (ik ben immers een kamerplantje). Nadat ik de
voorspellingen gezien had voor het Eupense triathlon weekend had ik mijn
coach direct laten weten dat het zonder mij zou zijn (Eupen is een
gevaarlijk fietsparcours en ik wil Hawaii niet op het spel zetten). Een
collega atleet vroeg me kort voor de wedstrijd echter of ik zijn plaats
niet wou innemen en ik heb toch maar toeggegeven. En niet zonder spijt:
het weer was super en mijn wedstrijd ook. Zonder specifieke
voorbereiding zette ik (na het zwemmen te hebben doorsparteld) een sterk
fiets- en loopnummer neer en eindigde uiteindelijk op een 5de plaats op
dit BK. Ik was meer dan 5 minuten sneller dan het jaar voordien en ik
hoop deze lijn nog even te kunnen doortrekken. Volgende afspraak is
begin september in Gerardmer!
Ook Jo Roobrouck was van de partij (met een chemicaliƫn-vrije zwembril)
en liet de concurrentie alvast zien dat hij ondanks wat blessureleed nog
lang niet afgeschreven is (in 2013 gaat hij met mij mee naar Hawaii maar
zelf weet hij dat nog niet)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten