21 jun 2012

Watermolenduathlon!


Triathlon Hamme

De watermolentriatlon in Hamme, een kleine, gezellige wedstrijd. Ik keek er al enkele weken naar uit. Maar plots, op vrijdag voor de wedstrijd, las ik in de krant dat door overvloedige regen het water zo vervuild was dat zwemmen in de oude Durme niet meer toegestaan was. Dus werd de triatlon omgebouwd tot duatlon. Jammer want op zondag 10 juni om 11u straalde de zon en was het prachtig weer om te zwemmen. Maar we moesten onze loopschoenen aantrekken en ons klaarmaken om eerst 3.5 km te lopen ( of liever gezegd te sprinten, want zo gaat dat in duatlon). Daarna 35 km fietsen op het bochtige parcours in en rond Hamme, om dan af te sluiten met 11 km lopen. Kort maar krachtig liep ik de wedstrijd uit in 1u54. An Derweduwen oftewel mijn mama liep over de meet in 2u21. We hadden dan wel het zwemmen moeten missen maar met deze uitslag kan je niet anders al tevreden zijn.  Moe maar voldaan keerden we terug naar huis. Hopelijk schijnt de zon volgende jaar terug wat meer en kunnen we terug in het water!

Groetjes Jef 

Spijtig genoeg kan ik de foto's er niet bij krijgen op de blog,sorry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten