13 jul 2009

Zwemloop Sluis - 11 juli 2009


Om de Vlaamse Feestdag te vieren trok Jan D. naar het gezellige Nederlandse stadje Sluis om er deel te nemen aan een zwemloop, die ingericht werd door Triatlonvereniging 't Zwin uit Knokke.
"Omdat de afstanden nogal aan de korte kant waren, nml 750m zwemmen en 7.5 km lopen, deed ik de verplaatsing Lokeren-Sluis per fiets (66km), tenslotte was deze wedstrijd opgevat als een intensieve training. Net voor het binnenrijden van Sluis werd ik getrakteerd op een hevige stortbui en dat bezorgde me wel wat stramme benen. Om 17u werden de dames op gang geschoten en 10' later was het onze beurt, in totaal 230 deelnemers. Na het zwemmen lag ik in 11de positie. Het loopparcours bestond uit 3 rondjes waarbij men telkens een steile trap moest oplopen, wel een mooi parcours. Na 31'35" lopen bereikte ik als 26ste de finish in 44'56". Een leuke wedstrijd!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten