23 mei 2011


B.K 1/2 triathlon Leuven

Hier een kort verslag van onze 3 ltc'ers die aantraden te Leuven,

½ thriathlon Leuven, 15/5/2011
Op zondag 15 mei stonden Jo Robroock ,An Derweduwen en ikzelf aan de start in één van de voorjaarsklassiekers binnen de triatlonwereld : ½ trialton Leuven. Voor mij was het mijn eerste triatlon -ervaring en ik moet zeggen : ik was behoorlijk zenuwachtig. Maar al snel werd het startschot gegeven en konden we met 350 andere deelnemers het water induiken. Eerst 2.5 km zwemmen, gevolgd door een 86 km fietsen en 20 km lopen. Het parcours was zeer mooi uitgestippeld ( met de nodig hellingen/ ‘kuitenbijters’ erin verwerkt ). Na 4u27 liep ik over de finishlijn, moe maar voldaan moest ik nog even wachten op Jo (4u35) en op An Derweduwen (5u27). Iedereen was zeer tevreden met z’n uitslag en kijkt al uit naar de volgende wedstrijd.

Jef Poppe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten